8 januari, måndag

Igår var vi hela dagen i Trångsund hos Brita & Bertil, så mysigt & så mycket gott.
Vi var hemma vid 7 & då blev det filmkväll.

Idag började jag plocka ner julen, känner typ att jag är redo för att få in mer ljus hemma , det kommer när granarna försvinner.
Men ändå sorgligt. Valle grät typ haha.

Men fix hemma & sen in till stan för att jag skulle till naprapaten, min rygg har varit kaos sista veckorna.

& kaoset blev bekräftat, jag var helt sned & helt låst tydligen.

Efter det tog vi en fika på Güntherska & sen åkte vi till Lövstalöt.
Tacokväll & film, mysig måndag!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0