21 januari, söndag

Igår åkte Filippa med mamma & pappa hem
För ett mys-dygn. Få bli bortskämd själv hos mormor & morfar & slippa hänga i ishallar från 11-17 haha.

Först hade Valle träning & sen var det raka vägen till Hallstavik för Daniels match.
Vi var hemma vid 7 & då blev det myskväll med Valle.

Tuna melt, Nuggets, chips, popcorn, dip & choklad til Bäst i test & Love is blind.

Imorse hade Valle fotbollsträning 8-9, jag la mig i soffan & kollade greys.
Ett av dom absolut bästa avsnittena & jag grinade & grinade haha.

Daniel & Valle var hemma en timme & hann äta lunch sen var det dags för hockeyträning.

Jag var hemma & förberedde för våra gäster.
Sen vid 3 kom alla för att fira Daniel.
Superfin söndag.

Är helt slut & inte alls redo för måndag imorgon.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0