7 april, söndag

Igår hade vi en dag hemma bara, en promenad & sen fix med mat.
Vid halv 3 kom mamma, pappa, Ludde & Melwin.

Vi åt gott hela dagen & kvällen & det var så mysigt.

Idag har också varit en lugn dag.
Dom åkte hem på förmiddagen & sen städade jag & tvättade fler maskiner & bäddade rent.

Sen kom spöregnet lagom tills jag bytte om för promenad, men då sket jag i det & myste ner mig med Filippa i soffan.

Innan Filippas simning kollade vi lite affärer & köpte nya skor, fotbollsskor & hjälmar till barnen.

När vi kom hem från simningen startade vi myskvällen direkt.
Vi alla var lite trötta & har haft lite huvudvärk i eftermiddag, kanske något mer vädret då varken jag eller barnen aldrig har huvudvärk.

Så nöjd med världens myshelg, vill inte att den ska ta slut.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0