30 september, lördag

Imorse vaknade vi tidigt.
Jag fick direkt bröllopspresent & wow vilka fina smycken jag fick.
Jag har nämnt att jag vill ha smycken till Daniel & jag hela serien, så så fint.

Vi åt frukost & sen gick jag Daniel & barnen till stranden för morgondopp & liten strandpromenad, så bra start på dagen.

Sen har vi hängt mest vid poolen.

Vi åkte in till Kardamena för att strosa runt men det blev middags där & mamma & pappa bjöd på middag.

Barnen fick köpa lite saker & dom blev så nöjda, hoppas vi hinner in en till kväll.

Ett glas blev det innan sängen.
Vi blir så trötta om kvällarna när man är igång hela dagarna, men det är okej & skönt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0