8 oktober, söndag

Igår startade jag dagen med en hemsk promenad, piskande regn, storm & skitkallt haha.

Sen fortsatte tvättandet & fixande i kaoset.

På kvällen åkte vi till Stigberg för lite lördagsmys.
Var länge sen vi sågs nu så det var på tiden!

Lika gott & trevligt som alltid & vid 11 körde jag hem.

Idag tog jag en promenad sen fortsatte jag med fix & tvätt.
Filippa åkte till Ellen & vid 2 hade Valle hockey & efter det handlade vi.

En mysig söndag som avslutades med tv & Zlatans dokumentär.

Imorgon är det jobb igen & jag kunde inte vara med otaggad…..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0