6 oktober, fredag

Igår hade vi vår sista dag här nere på Kos.
Vi solade, badade & njöt till Max.
Valle & Daniel hade sista fotbollsmatchen & Valle fick göra 3 mål, så nöjd kille.

Kommer verkligen sakna att se ut över det fina blå havet.
Jag har alltid tyckt att det grekiska vattnet är mer blått, så så fint.

Barnen var så trötta igår, Valle somnade vid middagen & Filippa nästan med.
Ett glas på mamma & pappas altan innan läggdags.

Jag ska strax kliva upp & packa ner det sista i väskorna, sen blir det frukost & vid 10 åker vi från hotellet .

Bästa veckan har vi haft tillsammans, jag är inte redo för att åka hem till fattigdom & elände & vardag & bilservice. Har varit skönt att få fly undan lite saker här nere.

Även om jag också är otroligt taggad på höst men även sen juuuuuul.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0