4 november, lördag

Igår efter lunch åkte jag & några kollegor till nya kontoret & kollade, det mesta av möbler är uppe nu & woooow alltså. Vilken skillnad, vi går från soptipp till lyx!
3 veckor kvar sen flyttar vi!

Hem till mamma & pappa vid halv 4 & sen blev vi kvar där på mat & fredagsmys.
Vid 10 la vi oss, jag är så otroligt trött om kvällarna, vill lägga mig typ 8-9.

Imorse åkte vi hem & hämtade Daniel sen åkte vi till Norrtälje. Vi var hos Mia & Sam vid halv 11 . Killarna har jobbat på med det nya fina köket & vi har ätit hela dagen & kvällen & nu mår jag så illa & är så trött så nu ligger jag & barnen i sängen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0