12 november, söndag

Startade dagen med en promenad & sen frukost.
Mamma & pappa åkte vid 11 tror jag,

Sen fixade jag & donade en del & vid halv 1 åkte vi in till stan.
Vi såg Sirius sista match för denna säsong & vi gick för att supporta pappa för hans sista vakt-pass.

Vi hade VIP biljetter så det bjöds på mat innan matchen , väldigt god mat!
Det var riktigt bra styrt & det kändes så kul att vi gjorde det tillsammans.

Valle var mest taggad såklart, Filippa & jag hade nog stannat hemma om det inte vore för pappa, men nu efter detta kan jag & Filippa absolut tänka mig gå på fler matcher.

Vilken härlig stämning alltså, Filippa sa att det hade varit bättre om det var varmare & det håller jag med om.

Vi mötte pappa en bit bort efter då det var lite kaos & pappa skulle ju få ut alla.

En riktigt härlig söndag fick vi tillsammans.

Hem & ha lite snabb myskväll innan barnen skulle sova.

Snälla låt veckan gå fort, jag vill bara ha fredag igen & myshelg.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0