23 maj, tisdag

Tisdagen redan avklarad.
Igår efter jobbet åkte jag & köpte lite blommor som jag skulle plantera.

När jag kom hem hade Daniel börjat riva väggen, yeay!
Kanske inte blev så genomtänkt detta (de kan ju varit jag som varit lite för ivrig)
Kanske inte hade behövt börja innan semestern & så men nu ser vi till att måla det & fixa så vi kan inreda det mer till hösten, då ska vi ha hittat en bra soffa & mer inredning.

Daniel rev igår & jag bar skräp & planterade hälften av blommorna

Jobb idag & sen kikade jag & Filippa på Valles fotbollsträning.

Sen åka till tippen med all skit & sen har jag tömt garderoberna & Daniel har fixat massor & sågat ut för nya dörren som kommer imorgon.

Ja det är full fart & kaos här hemma vill jag lova.

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0