2 juli, söndag

Igår hade Bella styrt finaste brunchen, vi firade Bella som fyller år imorgon .
Så mycket gott att äta & dricka & perfekt väder för en härlig brunch ute i solen & varma vindar.

Vid 6 åkte vi in till Norrtälje & satte oss i parken & drack lite bubbel.
Sen en drink på På bryggan.

Vid 8 hade vi bord på Den gyllene räven, massa gott att äta & så trevligt.
Efter det blev det Harrys, vid 2 åkte vi hemåt är

En helt perfekt lördag med massa fina härliga tjejer.

Vid 8 hämtade jag Daniel i Rånäs, vi la in det sista o bilen & åkte sedan.

Jag körde till Hudiksvall & jag har haft egen allsång i vanlig ordning, älskar att köra bil & sjunga med till bra musik. 

Vi är snart i Sundsvall, som jag längtar efter barnen!!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0