19 juli, onsdag

Vi har haft en så bra dag, trots ös regn ett tag & någon skur.
Vi började med att åka till Hennan där barnen hade kul.

Sen hem för lite suppande, första gången för mig & jag har varit så livrädd men Bella har tjatat & fick ut mig.

Det var väldigt harmoniskt, vi tog med en flaska bubbel & lyssnade på Majas sommarprat.

Det blev bad/dusch i sjön & efter middagen åkte jag, Bella & stora barnen ut med suparna & barnen tog kvällsbad från en brygga,
En väldigt fin sommarkväll & ett minne för sommaren.

Nu blir det sova, är heeeelt slut.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0