1 juli, lördag

I torsdags var det hem & provpacka bilen inför helgen & sen städa så man kommer hem till ett fräscht hem.

Igår var det jobb & sån seg dag, det var nedräkning från början till slut, men 16.00 drog jag!

Hem till mamma & pappa, ett glas vin innan jag & mamma tog bussen in till stan för middag med Therese, Amanda & Mathilda på den nya italienaren.

Så så fint ställe & så god mat, riktigt bra & äntligen en bra italienare i Uppsala, blir lätt nya favoritstället!

Sen en drink på deras orangeri & sen bubbel hos Therese, så perfekt start på semestern.

Mamma & jag mötte upp pappa & Daniel efter deras sommarfest vid 12 & tog en taxi hem.

Imorse tog jag en varm fin promenad & stark rullar vi in mot Gränby för lite ärenden sen ska älskade Bella firas!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0