11 februari, lördag

Imorse var det hockeyskola i vanlig ordning.
Efter halva passetåkte jag & köpte blommor & en sväng på systemet.

Sen hämtade jag upp Daniel & Valle & vi åkte & mötte mamma, pappa & Filippa vid farmor.
Vi hälsade på henne där hon ligger nu.
Älskade lilla farmor.

När vi var klara där åkte vi till Eko för att handla godis & lunch, stötte på grannarna där så blev gemensam lunch & det var kul.

När vi kom hem fixade jag med blommor & dukning & lite städ.
Barnen lekte ute & Daniel hängde med Enok.

Efter 4 kom Sohlberg, vi har haft en lugn & mysig  kväll med mello & Leif & Billy.

Alla sover sen över en timme & jag har städat undan här så jag kan vakna till ett rent hem, lovely!

  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0