30 december, lördag

Igår var det vääääldigt lugnt på jobbet.
Daniel lämnade & hämtade mig igår då vi skulle på middag till Thibblins.
Barnen var överlyckliga!

Dom bastade, rullade sig i snön & doppade sig i isvaken lite snabbt, galningar!

Supertrevligt & mysigt & vi var hemma vid 12.

Imorse vaknade jag till sång, paket & pannkakor. Fick fina träningskläder som jag önskat mig.

Sen en dag med hemma med städ & fix & jag blev överraskad av min fina Therese som kom med blommor & fika & hennes killar, så fint av dom!

Vid 4 kom folket & firade mig, jag fick fina saker & det var så mysigt att ha alla här & då umgås.

När alla åkt hem kollade vi på Tarzan, mitt val av film, älskar musiken i den filmen.

En toppen födelsedag & nu är det dags att sova.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0