27 december, onsdag

Imorse sov vi nästan till 9, eller ja barnen, vi är ju ingen sjusovare, fick panik när jag vaknade typ 8.30, känns som halva dagen är borta.

En lugn förmiddag hemma innan vi tog oss in mot stan för lite ärenden.
Donken lunch i bilen, handla lite på Dollar & sen en sväng på Gränby, barnen fick  älska en varsin sak på Lindex då dom fick presentkort där.

Sen fikade vi & handlade.
När vi kom hem tog Daniel & jag en promenad, alltså det är så fint ute nu att man inte vet vart man ska ta vägen.

Väl hemma sen blev det fixa middag, pasta med lax, sparris, citron & dill.
Sen myskväll med massa gott, Narnia, Harry Potter & spel.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag jobba!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0