30 augusti, onsdag

I måndags efter jobbet åkte jag & fixade naglarna & handlade & sen köpte jag resväska & lampskärmar på Mio.

Igår hem & kasta i oss middag sen till mamma & pappa för tidigt firande av pappa.

Valle hade sin första läsläxa & han var så stolt & så duktig.

Imorse var det extra mycket kramar & pussar & kärleksförklaringar.
Lämnade barnen & sen hämtade Micke & Mattias dom & dom åkte till Spanien.

Som dom har längtat!

Daniel & jag åt tacorester & sen gjorde jag spraytan.
När jag kom hem började myskvällen.

Vin & lite gott till serier.
Vi har packat nu & måste nog försöka sova snart då vi ska upp typ 3.15 imorgon!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0