16 augusti, onsdag

I måndags var barnen med mamma, sen fotbollsträning för Valle & sen åkte vi till Lövstalöt & sov.

Igår var barnen med mormor & morfar & sen var det fotbollsträning för Filippa & sen möte för Daniela del om Valles hockey.
Valle kommer ha hockeyträning 15.30 varje fredag. Man ska alltså behöva gå ner i tid i dessa tuffa tider redan för att barnen ska kunna gå på sina aktiviter, helt sjuka tider!!

Idag var barnen hemma helt själva från 8 när jag åkte till halv 3 när jag gick hem.
Barnen ville prova vara själva & det gick bra!

Valle vet inte om han vill vara hemma igen själv då det var lite läskigt ibland sa han, men Filippa älskade det.

Skönt med kort dag för mig, har tvättats & vikits tvätt.

Imorgon börjar skolan igen efter 9 veckors ledighet.
Jag är så otroligt glad & tacksam till alla familj som hjälpt oss pussla ihop deras sommarlov.

Valle är så taggad för imorgon, Filippa inte lika mycket hon vill ha mer lov haha.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0