22 april, lördag

Dagarna går i ett verkligen & tiden springer iväg.
Torsdags var det jobb, gymnastik för Filippa & ta hand om tvätt & handla lite.

Igår jobbade jag till kvart i tre sen kom pappa & hämtade mig & körde mig till Stationen för aw med Carolina.

Det var ju typ sommar igår så hela Uppsala var på Stationen, så härligt att sitta där i solen bland folk & tänka att vi har denna härliga årstid framför oss.

 Vid 4 tog jag & Therese tåget till Stockholm, vi checkade in på vårt hotell, hotell Birger Jarl & sedan tog vi oss ut på stan för något litet att fylla våra magar med.

En pizza slice på Eataly & ett glas rött, trevligt!
Sen vidare till ett annat ställe & sedan Glashuset där vi hade bord 20.30.

Supergott åt vi & hade en så mysig plats vid fönstret så vi såg vattnet.

Vid 11 var vi tillbaka på hotellet med godis från  7eleven & sen somnade vi ganska snabbt.

Therese sover än den utmattade 3barnsmamman som hon är.
Det blir frukost sen rullar vi nog hemåt, vill hem & njuta av solen & värmen idag med familjen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0