Torsdagen

Blogg.se har strulat sjukt mycket på sistone så har inte kunnat skriva.

Detta skrev jag i torsdags (8/12)

Det gick sådär för mig att jobba i måndags.

Inte alls pigg. Kall svettig & hostig & alla sa att jag inte var pigg eller såg pigg ut så jag tog mig hem efter lunch.


Sen har jag legat här hemma sen dess & mått bajs.

Typ 3 julfilmer om dagen & 3 "vanliga"

Mycket sova också .


Idag har jag haft mycket energi för en gångs skull & känt mig piggare!

Soffan har tvättats & gjorts ren, alla filtar är tvättade, alla baciller bort kände jag bara!


Jag har t.o.m. duschat (haha) gjort en inpackning & smörjt mog med BUS.

Är så redo för icke pyjamas imorgon, smink & få känna mig fräsch!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0