4 december, söndag

Ja ni, dagarna har gått i ett men ändå inte .
Vi har haft sjukstuga hela veckan, jag & Valle har kört typ varann dag.

Höll Filippa hemma tom onsdag & torsdag fick hon gå pga alla sjukdomar som gått & skolan jag om att hålla alla hemma tills dom va 100% pigga & krya!

Vi har bara legat här hemma i detta hus i 10 dagar men igår
Tog vi oss iväg på Valles hockey & sen Filippas dansavslutning, hon var så duktig & jag blir alltid så rörd när jag ser henne dansa.

Sen var det glöggmingel hos svärmor & Sam men massa gott.

Idag var det poolspel för Valle & han gjorde mål igen!
Sen Lenna katten & tomtetåget med mamma & pappa. Supermys!
Efter det hem hit & åt.

Valle åkte med mamma & pappa hem spontant.
Jag ska sova nu & hoppas vakna pigg imorgon  för då nalkas jobb igen!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0