30 december, fredag

Imorse åkte vi & hämtade Daniel vid bussen vid 8.
Sen hem & öppna presenter, fick massa fint av barnen som dom gjort & sen ett träningsset med byxa, linne, top & långtröja.

Daniel har sagt åt mig unna mig nya träningskläder då ja haft samma i 8 år typ,
Men ni vet när man blir snål till sig själv med vissa saker, men så fixar han det, så fint & snällt & kul att ha löste såna presenter i år & förra året.

Sen blev det småfix & frukost & sen lunch på stationen med mamma & pappa.
Lite av en tradition numer på min födelsedag.

Hem & fixade lite mer & sen mys i soffan med Valle, Filippa åkte med mormor & morfar.

Vid 5 kom mamma, pappa, Therese, mormor & morfar.

Vi har ätit gott & haft en så mysig kväll, fina presenter & blommor fick jag, så nu ska det snart köpas nytt soffbord äntligen.

Valle drog hem med mormor & morfar i vanlig ordning.
Vi har kollat film men nu kryper vi ner i sängen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0