25 december, juldagen

Imorse gick jag & Valle upp till pappa. Filippa & Daniel sov vidare till 9.
Frukost & sen packa ihop & åka hem.

Hem & packa upp snabbt & packa nytt & göra sig fin.
Sen mot kyrkogården för att tända ljus för Marita & andra vi saknar i livet.

Förbi Jocke & Emelie en sväng innan vi åkte till Mia & Sam för lite julfirande.
Massa god mat har vi ätit, spelat spel & bara myst.

Vi kollade på ET med barnen & dom gillade den.
Riktig mysdag & kväll idag & jag har återigen ätit så mycket  gott så jag mår illa.

Nu har jag & Filippa krupit ner i sängen & Valle & Daniel på nedervåningen.

Vill inte att julen ska ta slut.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0