21 december, onsdag

I måndags var det jobb & sen hämta barnen & en klasskompis till Filippa.
Full fart här hemma .

Igår jobbade jag till 11 sen fick jag hämta Valle då dom ringde & sa att han hade klagat på huvudvärk under förmiddagen.

Vi åkte hem & tog det lugnt men han var pigg.
Jag hann tvätta & plocka tvätt.
Sen mötte jag Daniel & åkte till Gränby för ett träna, göra naglar, fixa en liten present till en vän & sen handla.

Jobb idag & Daniel gjorde en till julskinka, jag gjorde pannkakor & ärtsoppa, vi är en dag före denna vecka & åt det en onsdag istället för torsdag, så kör vi en fredagatacos på en torsdag imorgon.

När vi la barnen städade jag. Torkade golv & gjorde rent badrummen, älskar känslan av nytorkade golv.

Nu blir det julfilmer tills jag somnar, jag baaaara myser.
Bästa tiden är verkligen nu.


(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0