12 december, måndag

Vilken helg vi fick , såååp mysig!
Jobb i fredags & det var sååå skönt att kunna jobba & vara pigg igen, någon jag underskattat innan jag var sjuk nu.

Sen blev det julbord, så gott & trevligt & jag var hemma tidigt vilket var skönt.
Ville kunna åka när jag ville när jag inte visste hur jag skulle må.

Bra mådde jag men väldigt mätt.

I lördags var det hockey , sista för denna termin.
Sen handla lite & sen till julmarknad i Riala med Stigberg.

Sen drog killarna på match & vi åkte till Stigberg.
Så så mysigt! Pyjamas & allt för mycket gott att äta.

Barnen lekte i snön, gjorde pepparkakor & bara hade det såååå mys.

När killarna kom vid 9 blev det god middag.
En så mysig lördag, precis vad jag behövde.

Igår pkte vi tidigt som vanligt till Valles innebandy.
Sen hem & städade & vid 3 kom mamma & pappa & gjorde lussebullar med barnen.

Jag fixade julmiddagen & julmusiken spelades.
Alltså så mysig söndag.

Mormor & morfar kom sen också vid 4 & sån mysig kväll vi hade.

Tror jag är så glad att vara frisk igen, vill bara mysa mysa!

Valle ville åka hem med mormor & morfar igen så det gjorde han & jag Daniel & Filippa kollade Grinchen, sen kollade Daniel & jag vidare på julfilm.
Ni hör ju myset!

Idag jobb & den sista simskolan för denna termin.
Julmat till middag, snart julfilm & krypa ner i soffan när jag lagt barnen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0