12 april, tisdag

Igår lämnade jag Filippa på fritids i Almunge & sen Valle på förskola.
Jobb & sen hämta hem barnen & fira in påsklovet med Daimstrut.

En lugn kväll  hemma.


Imorse mötte vi mormor & morfar & lämnade Valle med dom, sen var jag & Filippa till läkaren & Filippa var så duktig & lämnade prover.

Sen fick hon välja någon leksak, det är standard när man varit duktig.
Sen myste dom med mormor & morfar resten av dagen .

Nu väntar mys med mamma & pappa för dom & åka iväg i husbilen imorgon.
Jag åkte & bytte bil med pappa & sen vidare till jobbet, bara halvdag för mig idag.

Efter jobbet handlade jag lite, sen hem & ut på promenad sen hem & fixa mat.

Daniel & jag är ensamma ikväll och imorgon, vad gör vi då?
Jo vi målar om Filippas rum! Skulle så gärna vilja överraska henne som vi gjorde med Valle men vi kommer tyvärr inte hinna klart, men en god bit påväg ialla fall & hon kommer bli så glad när hon ser att det är igång med målning!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0