29 oktober, fredag

Startade dagen med en brakfrukost & sen lite vila på rummet framför Nyhetsmorgon.
Sen startade konferens & sitta & lyssna i 3 timmar.

Sen var det jättegod lunch & sen rullade vi tillbaka.
Vi jobbade 2 timmar & sen åkte vi hem.

Väl hemma var det bara slänga i sig toast & sen sminka lite läskig smink för det var Halloweendisco anordnat av skolan, syskon & föräldrar var också bjudna.

Det var spökvandring & disco, så gulligt att se barnen dansa.
Spökvandringen var lite läskig ändå & inte så barnvänlig haha.

När vi kom hem la vi oss i soffan & barnen somnade medans jag duschade.
Jag har smörjt mig med bus & röjt lite men nu ligger jag i soffan & Daniel kommer snart hem.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0