2 oktober, lördga

Började dagen med en promenad vid halv 8, så himla fint ute nu.
sen frukost & sen körde jag Filippa till Therese & jag & Valle till ishallen för första hockeyträningen denna säsong, men det gick inte så bra då han blev rädd för dom stora maskotarna.

Så vi åkte därifrån tillslut & handla mat sen hämtade vi Filippa.
Hon önskade sushi & hon åt allt, jag var så glad att hon åt.

Så kul att hon fick lite egentid med Therese också i några timmar.

Efter det åkte vi hem & sen har vi bara myst & spelat spel & kollat filmer.
Filippa har varit pigg hela dagen men feber imorse & nu ikväll igen.

Barnen har lagt sig nu & jag kollar serier.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0