26 maj, onsdag

Idag har jag & Valle varit lediga , vi körde Filippa lite tidigare till skolan då dom skulle till Fyrishov igen.
Sen åkte vi hem & myste i soffan.
Regnet har öst hela dagen& jag tycker ju det är så mysigt men jag blir så påverkad av det, väldigt trött & seg.

Vi åkte & besiktigade bilen sen bjöd pappa på lunch.

Vid halv 2 hämtade jag & Valle alva på dagis , var lite konstigt för alla när Valle hämtade en kompis när han var ledig.

Sen hämtade vi tjejerna sen har dom lekt hela eftermiddagen.

Vi åt en favoriträtt sen åt vi glass & chokladbollar & kollade film innan barnen la sig.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0