27 mars, lördag

Dag 5 med covid.
Mådde bra under förmiddagen, städade, tvättade plockade & körde på.
Efter lunchen var jag helt svimfärdig & la mig & vila.
Sen har jag varit helt slut sen dess.

Daniel har varit ganska risig idag. Sov i flera timmar & var likblek. 
Men till kvällen orkade han bara med oss.

Barnen är verkligen helt underbara & underhåller sig när vi inte orkar.
Tacka Filippa. Hon har fantasi & så mycket idéer.

Mamma kom hit med lite påfyllnader & godis, så snäll!

Vi åt ostar & tryffelsalami & godis men inget smaka, så trist. 

Vi har kollat film & ni lets dance , skulle kunna somna nu jag....

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0