20 mars, lördag

Igår jobbade jag & sen åkte vi till Sohlberg för fredagsmys.
Libanesisk middag & supermysig kväll som alltid & vi sov kvar där.

Imorse åt vi frukost & barnen lekte, vaknade alldeles för tidigt så det hanns med en del lek innan vi åkte.

Jag & Filippa åkte på dans & sen släppte vi av Daniel & Valle hos mamma& pappa.

Vi åt jättegod lunch hos mamma & pappa & jag hann med en Promenad& dusch innan vi åkte hem.

När vi kom hem tog jag en promenad & barnen cyklade till ett ställe så jag kunde plocka typ "vass"
& sen startade vår myskväll.

Massa gott har vi ätit & börjat kolla nya Disneyfilmen Raya & den sista draken. Men vi pausade för att se nya lets dance som Filippa ville se.

Jag myser vidare i soffan till greys medans alla sover.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0