7 juli, onsdag

Imorse vaknade vi av att de knackade på dörren, det var pappa som kom & väckte oss klockan 9.
Frukost & lite fix sen åkte vi in till stan för att gå på bio & äta lunch.

Sune blev det & nja inte alls så bra tyvärr enligt mig, så en mysig biodag ialla fall när regnet varit här idag.

När Daniel slutade åkte vi till Daniels mormor & morfar, det var för länge sen vi var där, denna pandemi har ju gjort sitt tycker man men äntligen var vi där & det var så mysigt som alltid.
Älskar att vara där.

Brita hade gjort flygande Jakob, det är ju så gott!
Väl hemma kollade jag klart matchen mellan England & Danmark sen har jag fixat & plockat med tvätt , förberett lite packning & även vattnat blommor, gasen i botten mitt i natten.
Men nu måste jag sova klockan ringer 7 imorn!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0