Sunday

Vilken härlig dag vi haft. 
Vi åkte till kristin vid 11, det blev våffellunch & sen ville hon låta Filippa & Valle vara modeller för hennes instagrAm så dom fick vara påskkärringar.

Vi hälsade på alla kossor sen & såg alla nya kalvarna, 13 stycken, så otroligt söta så det är galet!

När vi kom hem gick jag en promenad i solen & barnen tog fram cyklarna & cyklade & lekte ute i fleece bara.

Daniel & jag fikade i solen & sen gick vi in med barnen & åt lite charkisar sen gårdagen innan vi åt middag.

Barnen la sig tidigt ikväll & Filippa var jätteledsen.
Dom har sovit med mig hela veckan typ så det är inte så konstigt men hoppas det blir bättre snart, det hade ju blivit lite bättre ändå.

Vi kollar Beck nu & jag ääääälskar våra nya soffor & hur rummet blev, mycket mer luftigt & större känns det.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0