11 februari, torsdag

Imorse när vi lämnat Filippa på skolan så åkte jag & Valle & handlade lite & sen till Leijon bageri för att köpa semlor. Valle valde ut 2 punschrullar till han & Filippa.

När vi kom hem kollade vi på Harry Potter & åt lunch.
Det har toksnöat hela dagen, så mysigt.

När vi hämtat Filippa blev det glass- mellis med strössel & kolasås.

Jag gjorde apelsin & morot-soppa till middag & pannkakor.
Efter maten gick vi ut & lekte sen in för kvällsfika & varm choklad.

Filippa har varit jätteledsen ikväll, tog tog att somna.
Hon undra varför drömfångare inte fungerade & tog bort hennes mardrömmar.
Alltså jag blir ju så ledsen själv, älskade lilla vad jag önskar jag kunde ta dina dumma tankar & drömmar från dig.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en dotter som nyss som fyllt 7 och känner igen i det du skriver, hon hade en drömfångare på sitt rum men ville ha bort den för hon sa att den inte hjälpte , sen oroliga kvällar och mycket känslor i kroppen.
Hoppas det blir bättre för er! 🤗

Svar: Vad skönt att höra att fler har dessa ”perioder” Det är bara jobbigt att känna sig så maktlös 😔
Louise Reinwalds

2021-02-12 @ 15:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0