28 augusti, lördag

Imorse startade jag dagen med en pw/joggingtur, japp det var typ över ett år sen jag sprang. 
Visserligen var det kanske bara 2 km jogg & 2,5 km pw men ändå!

Sen fixade vi oss sen åkte vi till Stockholm.
En lyxlunch på Scarpetta med massa gott.
Så himla fin restaurang.

Sen en snabbis på hm & barnen fick välja en varsin sak.
Sen sprang jag till DIS inredning för att hinna köpa min ljuslykta jag velat ha mer än ett halvår & yes jag köpte den!

Efter det blev det hotell-häng & chill innan middag på hotellet.
Sen har vi hängt i baren & sen kom mammas kusin med familj också, supertrevligt!
Men nu är vi så trötta & ska krypa till sängs.



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0