20 april, tisdag

Idag jobbade jag till 13, klockan 14 hade jag Filippas första utvecklingssamtal med hennes lärare.
Så så stolt över våran tjej, helt otroligt.
Hon har haft det lite kämpigt med lite tankar & känslor men det är också sån hon är, en känslig fin liten själ som vill alla väl.

Brukar varje kväll tala om för barnen hur bra dom är & berömma dom & pusha & berätta hur mycket vi älskar dom.
& ikväll blev det lite extra prat med Filippa efter samtalet & hon frågade: mamma varför har du tårar i ögonen?
FÖR JAG ÄR SÅ HIMLA HIMLA STOLT!!

Vi handlade lite snabbt efter det & sen hem & barnen har lekt ute mellan 3 & 8.
Jag hann med en härlig kvällspromenad också.

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0