6 september, söndag

Vi hade en toppendag igår!
Filippas danslektion gick toppen & hon sa att det var så kul & dom fick lära sig dom olika positionerna i balett.
Sen var det kalas för William & sen en härlig kväll med familjen Stigberg.
Vi gjorde egen sushi & det var så kul & gott!

Bella & jag startade dagen med en pw imorse innan frukost.
Sen klippte Bella Valle & han blev så så fin!

När dom åkte hem sen så gjorde jag en knäckig äppelpaj & boeuf bourgogne & sen kom mia & Sam hit & hjälpte oss med planering av mur & så.

När dom åkte hem tog vi det lugnt i soffan & sen blev det en fin kvällspromenad i solen också.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Kommentarer
Postat av: Matilda

Ett litet önskemål😇 kan du inte dela med dig av lite recept ibland? Allt du lagar ser så gott ut! Skulle vara kul om du ville❤️

Svar: Vad kul att höra! Det ska jag absolut försöka mig på 😊 ❤️
Louise Reinwalds

2020-09-06 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0