22 oktober, torsdag

Igår lämnade jag barnen på skola & dagis, ja jag kommer alltid säga dagis jag är ledsen alla ni med pekpinnar.

När jag kom hem tog jag en promenad & sen storstäd, så härlig känsla efteråt när allt är klart!
Med ABBA i högtalarna till städningen.

En lugn stund i soffan & lunch hann jag med & även lite blomshopping & godishandlande.

Sen hade jag medarbetarsamtal med min chef & jag får jobba kvar, skönt haha!
Sen jobbade jag 15-20.

Väl hemma blev det serier & kvällsmackor, kakor & godis innan sängdags.

Idag var Valle & jag lediga, det har spöregnat hela dagen & vi har spelat kort, lagt pussel, in till Gränby en sväng för att handla några saker .

Sen en lugn eftermiddag.
Valle & jag körde Filippa till gymnastiken.
Det är hårda restriktioner i just uppsala nu. 
Så vi får bara lämna av barnen utanför & inte gå in med dom.
Sen slussas dom in 4 i taget. 
Filippa har varit lite ledsen & oroad nu på sistone om Corona igen, eller ja det går i vågor.

Men hon såg helt skräckslagen idag när
Dom stressade in med barnen in & ut & skulle säga hej då & jag sa att jag väntar i bilen. Såg ut som hon skulle börja gråta. Fick så
Ont i magen & ville gråta själv.
Jag kikade in & hon hade superkul ialla fall.

Valle & jag kollade på paddan & åt godis i bilen under tiden.
Väl hemm blev det kvällsmacka innan sängdags.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0