20 januari, måndag

Idag jobbade jag till 10 & sen åkte jag till kristin för en härlig promenad. 
Sen skyndade jag mig till dagis & hämtade barnen & sen in till stan igen för att gå till Anna & barnen skulle bli fina i håret.

Dom älskar verkligen att gå till Anna & klippa sig, tror det var tredje gången nu.
Superduperfina blev dom!

Efter frisören åkte vi & handlade lite mat & sen hem & göra middag & sen kom mamma & pappa hit & åt & lämnade deras bil & tog vår till verkstaden .

Daniel åkte iväg på träning & när barnen lagt sig kollade jag serier.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0