30 december, onsdag

Imorse vaknade jag av tisslande & tasslande, Daniel fixade frukost & barnen ville hjälpa till.
Valle började med att sjunga för mig direkt.

Sen blev det pannkaksfrukost & crossainter & paket. Jag fick superfina ljusstakar som jag önskat mig länge.

Efter frukosten tog jag mig en promenad med favo podden & sen en dusch med barnen & sen bak under förmiddagen innan gästerna kom.

Mamma, pappa, mormor, morfar & farmor kom på lite enkel fika men det var så mysigt & trevligt:

Vid 18 kom Kristin & vi har ätit så mycket gott & pratat i timmar om allt mellan himmel & jord.
Jag är supernöjd med min dag & alla fina presenter 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0