25 december, fredag

Imorse vaknade vi till ett snötäckt Norrtälje & snön vräkte ner. Sån lycka denna snön ger alltså, wow!
Vi åkte hem vid halv elva & när vi kom hem kastade jag ihop en Janssons & sen ut & gjorde en enorm snögubbe. 
Sen lekte vi i snön tills det var dags för lite mer firande av julen.

Therese, Amanda & Mathilda kom hit med lite julklappar & vi åt gott.

När dom åkte var det lek & fix med alla nya julklappar.
Jag bäddade i våra nya täcken & kuddar & nya flanell-lakan, om jag längtar till att få lägga mig ikväll!!?!

Vi gick ut igen på kvällen & bara njöt av snön, åkte lite snowracer & gjorde snölyktor.
Snön har vräkt ner hela dagen & jag har bara stirrat på den & känt sån lycka av den.

När vi kom in så startade vi myskväll med massa gott i soffan till en film.
Jag har kollat på Året med kungahuset & nu kollar jag fler julfilmer.
Vill inte vill inte att julen ska vara över..



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0