12 december, lördag

Igår var jag & Valle hemma, vi skulle ut & gå en promenad men Valle sa att han inte orka åka vagn & jag var lättövertalad för jag orkade inte gå.
Så det blev en filmdag i soffan med massa mys.

Vi åt tacos till lunch & middag, det är ju bara fredag en gång i veckan!
Lunchen åt vi framför tvn på golvet & kollade på Toy story.

När Filippa kom hem så började barnen städa, nissen hade skrivit i brevet att dom skulle städa deras skrivbord, men dom var så ivrig att som städade halva huset& ett badrum.

Sen blev det fika framför gamla julkalendrar.
En lugn kväll & jag & barnen la oss halv tio.

Nu är jag på jobbet & ska jobba 6-16, nu kör vi!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0