30 september, måndag

Idag jobbade jag 6-10.30, det var en hemsk morgon då jag kliade sönder mitt huvud & började misstänka löss då det går på dagis, sen ser mon kollega en lus i mitt hår från typ 2 meters avstånd, KAN NI FÖRSTÅ?!?!?? Så jävla äckligt, mådde dåligt alltså!

Gick direkt till apoteket & köpte lusschampoo!
Sen veckohandlade jag & åkte till Gränby & köpte en liten present till Daniel.

När jag Kom hem plockade jag upp alla varor & fixade lite & plockade snabbt innan min räkmacka-lunch, sen hämtade jag barnen halv två.

Som misstänkt hade Filippa löss men inte Valle.
När Daniel kom hem hade han med sig stora & långa röda rosor, en flaska champagne & ett paket, jag fick ett par ljusstakar jag önskat mig länge.
Alltså han kan faktiskt skämma bort mig ordentligt.

Efter tacosen var de dags för familjen att lus-schamponera sig haha.
Riktigt glammig bröllopsdag vi hade! 
Nä men den var supermysig!

När barnen somnade korkade vi upp bubblet & har kollat film & planerat inför kommande projekt & lite annat smått & gott!

Nu ska jag sova med mina små älsklingar.
Hoppas hoppas att dom där lössen håller sig borta nu!!!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0