2 september, måndag

Idag har jag varit hemma & vabbat, Valle har ju haft feber 2 dagar men inte idag. Men Filippa & Valle är ändå rossliga & hostiga så dom får vara hemma imorn med Daniel & sen är jag ledig onsdag & torsdag, så det blir en lugn vecka för barnen, bara fredag på dagis.

Annars då? Jag har haft en dålig dag.
Såg fram mot att vara hemma & mysa med barnen idag men man måste ju göra alla måsten & jag själv är inte hela kry, Jag är helt slut & har ingen energi , vill bara ligga & sova typ.

Med det kommer dåligt tålamod & mycket onödigt skrik på barnen, vilket leder till olidligt dåligt samvete. 
Nej fy & usch för mitt mående idag.
Hoppas på en bättre dag imorn.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0