23 maj, torsdag

Igår var vi lediga, vi började dagen hos Anna för att klippa Valle, det gick ju som en dans & verkade njuta till max av att bli klippt.
Han blev så fin & fick en fin frisyr!

Efter det blev det donken & sen handlade jag på blomsterlandet för att kunna plantera inför sommaren, äääälskar att köpa blommor & få plantera!

Sen lekte vi i lekparken innan vi åkte hem.
När vi kom hem planterade jag & barnen lekte ute & hade vattenkrig.

Pappa kom sen & åt med oss & farmor var också med, pappa var snäll & började klippa gräset men jag klippte 80% & han kanske 20 haha.
Sjukt jobbigt haha!

Valle sov jätteoroligt & var ledsen till & från hela kvällen & natten, han sa att han inte kunde andas, han är ju så täppt.

Imorse vaknade han med 38,4 i temp.
Så det blir vabb.
Eller jag börjar 16 så jag skulle storstäda & tvätta & ha min hela städdag & göra massa ärenden innan jobbet men får hoppa det. 
Hoppas han blir bra snabbt nu!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0