20 december, fredag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jobb hela dagen & vi fick julbord till lunch, jösses så gott det var.
Vi har ju en kock som gör luncher varje dag, två maträtter, så himla fin & god mat, så det här julbordet var lika fint som dom anda åren.

Efter jobbet åkte  jag till blomsterlandet & sen hem.
Barnen fick happy meal, Daniel griljerade julskinkan & jag & barnen bakade kakor, saffranscookies med vit choklad.

Min middag var en skinkmacka, 5 kakor, chips & choklad, är det fredag så är det!
Daniel slog på stort & köpte med glöbbel hem också.

Sen kollade vi julkalendern & sen Ensam hemma.
Barnen älskade den! 
En supermysig kväll med familjen bara, precis vad vi behövde.

Vår enda kväll ihop denna vecka.
Nu kämpar jag på med 3 dagar innan lite ledigt. Dom3 värsta dagarna på året men jag är jäkligt taggad även om Det är många timmars jobb som väntar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0