3 januari, onsdag

Igår lämnade jag barnen på dagis sen blev det toksnabb shopping på ikea, cervera & mio, väggstativ, lampfot till filippa, galgar, stora glorian, mer martiniglas & en väggljusstake, massa skojs med andra ord!

Sen jobbade jag 12-20.30.
Mamma & pappa hade barnen på kvällen då daniel tränade.

Idag lämnade jag barnen vid 9.30. Hade sånt dåligt samvete då de inte var så många på dagis & jag skulle "bara hem" innan jobb.

Men oj vad med saker jag fick gjort, jag gick & städa & tvätta i , ja, typ 3 timmar plus att jag hann ut & jogga för första gången på 3 månader & det var såååå härligt!

Hann även med en film & lunch innan jobbet.
Kom hem & hoppade ner i sängen direkt typ, så natti natti!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0