12 januari, fredag

Ingen sovmorgon idag, kvart i 6 vaknade barnen, whyyyy när dom typ alltid sover till 8 annars haha!

Tur jag somnade runt 9 igår så det inte var så tungt att gå upp imorse.

Det blev frukt & dans & sen frukost när farmor vaknade.
Vi hade en mySig morgon sen körde vi hem farmor & mötte mamma.

Mamma bjöd på lunch på nya Pong & sen en runda på stan.
Eftermiddagen spenderades hos therese & moa med mamma, katarina & barnen, supermysig fika & kul att få se deras fina hus & träffa söta lilla moa.

Sen kom vi hem till tacofredag & fredagmys. Film & massa dans, sång & teater, bästa kvällen med mina älsklingar efter en liten ostabil fredag för mig, mycket tankar idag..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tyckte du om Pong? 😍

Svar: Mitt första intryck var kaos & stress🙈 all mat slut,
Sjuka köer till maten, lunchtid en fredag😂 men de va väl gott får ta de en lite lugnare tid sen😍
Louise Reinwalds

2018-01-13 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0