17 april, tisdag

Igår jobbade jag 6-11 sen åkte jag & kikade runt lite i affärer i lugn & ro, var in på Ballingslöv för att kolla upp att byta ut två köksdörrar till vitrinskåp, jag höll på att sätta i halsen när hon berätta vad 2 dörrar skulle kosta, 13 552 kr!?!?!?? Jösses!! Så viktigt blev det inte att byta dom helt plötsligt haha.
Visst dom är specialbeställda men ändå!?

Jag hämtade barnen vid 1 när valle hade vaknat.
Sen åkte vi hem & bråkade, ja typ så känns det. Valle är sååååå sur konstant & slår sin syster helt plötsligt, han är riktigt trotsare!

Filippa är också väldigt känslig nu, blir ledsen & hysterisk bara man säger nej. Och då blir det att jag gapar & skriker så så håller det på här hemma, Så ja det är inte sådär jättekul här hemma för tillfället.

Hursomhaver! Vi grillade igår & var ute hela eftermiddGen & avslutade med en skön kvällsprommis.

Planeringen för altanen på framsidan är igång & nu har vi äntligen fått klarhet i hur vi vill göra. Så det ska väl beställas altan & även thujor här snart, såååå kul!

Jag ska köra barnen till dagis om en timme sen ska jag hem & dammsuga & torka golv innan jag skyndar iväg till jobbet.

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0