Restaurang AG

Vi är på hotellet & mellanlandar efter vår trerätters på AGs. Alltså jag har aldrig varit så mätt eller ätit så gott kött.

Vi tog en kantarelltoast till förrätt som var gudomlig, jag valde en mustig äppelcider till som jag blev rekommenderad.

Till varmrätt blev det en amerikansk entrecote black angus med parmesan sallad, lättorkad tomart, pommes frites & bearnaisesås. Daniel tog en australiensk angus biff med lika tillbehör.
Ja, behöver inte säga att det var gott för det smälte i munnen.

Till efterrätt blev det svartvinbärssorbet som var jättegod men jag fick verkligen inte ner det.
Så alla köttälskare, gå till ag!!!

Vi tog en promenad längs kungsholms strand till hotellet. 
Vi laddar för 30årsfest men skulle gärna ligga kvar här & kolla twilight haha! Men det blir kul när vi kommer dit det vet jag!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0