Lovely life

Mysig dag på stan med mina älsklingar, Jag köpte en hoodietröja jag velat ha länge. Ska bara köpa byxorna nu.

Daniel köpte en tröja, jeans & mössa,
Så snyggt!

Såg ju massa saker på rean jag ville köpa! ett kuddfodral & fler servetter, men jag höll mig & köpte inga...

Vi åt lunch & filippa satt & kolla folk hela tiden & prata med alla.
Sen gick vi till emma & markus för fika, jättekul att träffa markus äntligen & det var så trevligt så.

Nu är vi påväg till lövstalöt då pappa daniel ska åka till singö & hämta hockeygrejer då han ska börja spela igen.

Får se om filippa & jag går ut & äter med mamma & pappa & deras vänner eller håller oss hemma bara .










Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh så roligt att ni träffade Emma o Marcus❤️🎿

Svar: Ja jättekul! Så trevlig kille😊 han blev filippas nya favorit 😉😊
louise

2015-01-05 @ 20:36:09
Postat av: emma

Tack för ni kom, äntligen :) vi fick så mkt energi av er alla tre <3 see you soon!!! puss

Svar: Åh vad kul! Markus är filippas nya homie;) hoppas vi ses snart❤️❤️
louise

2015-01-06 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0